ضوابط و قوانین فیکسون
در راستای احترام به حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن ضوابطی توسط مجموعه فیکسون تنظیم شده است که آگاهی از آنها باعث سرعت در خدمات و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی خواهد شد.
دستگاه آب خورده، ضربه خورده و همچنین مشکلاتی از قبیل صفحه سفید، آبی، هنگ روی آرم و … (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در برد اصلی)
به منزله خاموش تحویل گرفته می شود و واحد خدماتی نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه مسئولیتی ندارد.
در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریستور داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد.
لطفاً قبل از تحویل دستگاه سیم کارت، کارت حافظه و دیگر لوازم جانبی را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارید.
در حالت عادی حداکثر مدت زمان انجام فرایند تعمیرات بر روی دستگاه ۴۸ ساعت از زمان تحویل دستگاه به واحد خدماتی می باشد.
در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعه ای باشد که در واحد خدماتی و یا بازار موجود نیست و یا مشکل دستگاه شامل موارد خاص و زمان بر باشد، پس از هماهنگی کارشناس با متقاضی ممکن است فرآیند تعمیرات بر روی دستگاه تا ۷ روز به طول انجامد.
در صورتیکه فرآیند تعمیرات بیش از ۴۸ ساعت به طول انجامد، از متقاضی رضایتنامه دریافت خواهد شد.
پس از اتمام فرآیند تعمیرات و تماس کارشناس واحد خدماتی، ظرف مدت کمتر از ۵ روز نسبت به دریافت دستگاه خود اقدام نمایید.
هزینه اعلام شده توسط کارشناس فقط در مورد مشکل ذکر شده بوده و مشکلات دیگر شامل هزینه مجزا می باشند.
با توجه به نوسانات فعلی بازار، هزینه اعلام شده توسط کارشناس به صورت تلفنی ممکن است با هزینه دستگاه در زمان تحویل توسط متقاضی متفاوت باشد، لذا در هنگام برآورد هزینه توسط کارشناس در صورت تمایل در اسرع وقت دستگاه خود را تحویل واحد خدماتی نمایید.
در صورتیکه هزینه نهایی دستگاه برابر و یا کمتر از برآورد هزینه ابتدایی اعلام شده توسط کارشناس واحد خدماتی به متقاضی باشد، فرآیند تعمیرات بدون هماهنگی با متقاضی انجام خواهد شد.
بدیهی است در صورتیکه هزینه دستگاه بیش از برآورد هزینه ابتدایی باشد قبل از انجام تعمیرات، هماهنگی های لازم با متقاضی صورت خواهد پذیرفت.