هر آنچه برای شروع کسب وکار اینترنتی باید بدانید؟
- ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
اینترنت اشیا (IOT) در حال تبدیل شدن به یک موضوع داغ در سطح جامعه شده است و شاید شما هم بارها در سطح جامعه آن را شنیده باشید مفهومی که نه تنها بر نحوه زندگی ما بلکه بر نحوه کار و حتی شهر ما نیز تأثیرگذار است. اما اینترنت اشیا یا اینترنت چیزها دقیقاً چیست […]
کسب وکار اینترنتی چیست؟ در سال های اخیر اینترنت به یکی از کارآمدترین و کم هزینه ترین ابزارها برای کسب در آمد تبدیل شده است و بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. برای فهم و شناخت بیشتر این موضوع ابتدا باید بدانیم کسب و کار اینترنتی چیست؟ کسب وکار اینترنتی به […]
در مقاله زیر سعی شده است مراحل راه اندازی یک کسب و کار موفق را به صورت ساده و قابل فهم برای تمامی افراد آموزش داده شود.پس اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید حتما این مقاله را مطالعه کنید.گام های راه اندازی کسب […]
در ادامه ی مقاله داستان های بسیار جذاب درباره لوگو برندهای جهانی به فلسفه لوگو ۱۵ برند برتر دنیا می پردازیم.اگر مقاله قبل را مطالعه نکردید پیشنهاد می کنم برای آشنایی با تعریف لوگو و تاریخچه آن ابتدا آن مقاله را مطالعه کنید سپس به مطالعه این مقاله بپردازید. فلسفه لوگو شرکت های معروف دنیا ۱- فلسفه […]
واژه رهبری تحول گرا می تواند تصاویر مختلفی را در ذهن ایجاد کند: یک رهبر سیاسی که به دنبال شخصیت محبوب و شخصی است. یک رهبر سازمان، در حال توسعه استراتژی کسب و کار خود برای رقابت است. بطور کلی رهبران به خود و دیگران کمک می کنند تا امور درست را انجام دهند. آنها […]
در مقاله برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ چیست؟ما به تعریف برندسازی شخصی پرداختیم و شماری از دلایل اهمیت آن را ذکر کردیم.اگر با برندسازی شخصی آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم ابتدا آن را مطالعه کنید سپس به مطالعه این مقاله بپردازید. اگر قصد ایجاد یک برند شخصی قوی را دارید،در زیر ما اصلی ترین گام […]
تبلیغات این روزها یکی از ارکان جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است.در بازار رقابتی این روز ها جلب توجه مشتری امری دشوار می باشد، کسب و کارها برای دستیابی به این مهم مجبورند هزینه های زیادی را برای تبلیغات پرداخت کنند. تبلیغ در واقع بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است که آن […]
حدود یک سوم مجموع شغل ها در آینده در زمینه فناوری های جدید قرار می گیرند که امروز در مراحل اولیه خود هستند.طبق گزارش انجمن جهانی اقتصاد، در طول سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ بیش از ۵ میلیون شغل در سراسر جهان توسط تکنولوژی های نو و ربات هایی با قابلیت هوش مصنوعی انجام خواهد […]
یک تجارت موفق از سرمایه کافی نشأت می گیرید.درهر کسب و کاری چالشهای زیادی وجود دارد،اما با منابع کافی می توان این چالشه را با موفقیت پشت سر گذاشت. هر کسب و کاری بسته به نوع فعالیت دارای نقدینگی خاص خود است که در مراحل مختلف توسعه مورد نیاز می شود،بنابراین هیچ روش کلی برای […]
در مقاله داستان های بسیار جذاب درباره لوگو برندهای جهانی با تعریف لوگو و شماری از معروف ترین و مشهورترین آن ها در دنیا آشنا شدید. حال می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که: چرا ما به یک لوگو قوی نیاز داریم؟ برخی از لوگو ها دارای نمادی قدرتمند هستند که به راحتی در […]
در دنیای امروز با افزایش تعداد کسب و کارها در حوزه های مختلف و تولید زیاد محصولات مشابه، برای توان رقابت در یک محصول خاص لازم است سازوکاری درست اتخاذ شود.شاید بارها کلمات برند،برندسازی (برندینگ) و… به گوشتان رسیده باشد.این که برند های بزرگ جهان چگونه شکل گرفته اند؟ تاثیر این برند ها در بازارهای […]