تأثیر اینترنت اشیا در زندگی مردم و آینده آن

اینترنت اشیا (IOT) در حال تبدیل شدن به یک موضوع داغ در سطح جامعه شده است و شاید شما هم بارها در سطح جامعه آن را شنیده باشید مفهومی که نه تنها بر نحوه زندگی ما بلکه بر نحوه کار و حتی شهر ما نیز تأثیرگذار است. اما اینترنت اشیا یا اینترنت چیزها دقیقاً چیست […]

۱ آبان ۱۳۹۸
بیشتر
راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کسب وکار اینترنتی چیست؟ در سال های اخیر اینترنت به یکی از کارآمدترین و کم هزینه ترین ابزارها برای کسب در آمد تبدیل شده است و بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. برای فهم و شناخت بیشتر این موضوع ابتدا باید بدانیم کسب و کار اینترنتی چیست؟ کسب وکار اینترنتی به […]

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
بیشتر
راه اندازی کسب وکار

در مقاله زیر سعی شده است مراحل راه اندازی یک کسب و کار موفق را به صورت ساده و قابل فهم برای تمامی افراد آموزش داده شود.پس اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید حتما این مقاله را مطالعه کنید.گام های راه اندازی کسب […]

۵ مهر ۱۳۹۷
بیشتر
معنای پنهان لوگو ها

در ادامه ی مقاله داستان های بسیار جذاب درباره لوگو برندهای جهانی به فلسفه لوگو ۱۵ برند برتر دنیا می پردازیم.اگر مقاله قبل را مطالعه نکردید پیشنهاد می کنم برای آشنایی با تعریف لوگو و تاریخچه آن ابتدا آن مقاله را مطالعه کنید سپس به مطالعه این مقاله بپردازید. فلسفه لوگو شرکت های معروف دنیا ۱- فلسفه […]

۲۰ مهر ۱۳۹۷
بیشتر
رهبری تحول گرا چیست

واژه رهبری تحول گرا می تواند تصاویر مختلفی را در ذهن ایجاد کند: یک رهبر سیاسی که به دنبال شخصیت محبوب و شخصی است. یک رهبر سازمان، در حال توسعه استراتژی کسب و کار خود برای رقابت است. بطور کلی رهبران به خود و دیگران کمک می کنند تا امور درست را انجام دهند. آنها […]

۱۴ مهر ۱۳۹۷
بیشتر
برندسازی شخصی

در مقاله برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ چیست؟ما به تعریف برندسازی شخصی پرداختیم و شماری از دلایل اهمیت آن را ذکر کردیم.اگر با برندسازی شخصی آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم ابتدا آن را مطالعه کنید سپس به مطالعه این مقاله بپردازید. اگر قصد ایجاد یک برند شخصی قوی را دارید،در زیر ما اصلی ترین گام […]

۱۶ مهر ۱۳۹۷
بیشتر
اهمیت تبلیغات در کسب و کار

تبلیغات این روزها یکی از ارکان جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است.در بازار رقابتی این روز ها جلب توجه مشتری امری دشوار می باشد، کسب و کارها برای دستیابی به این مهم مجبورند هزینه های زیادی را برای تبلیغات پرداخت کنند. تبلیغ در واقع بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است که آن […]

۲۴ آبان ۱۳۹۷
بیشتر
اهمیت و نقش زنان در کسب و کار

برخی از توصیه های عملی برای تبدیل شدن به یک زن موفق در کسب و کار

۷ آذر ۱۳۹۷
بیشتر
فناوری های جدید دنیا

حدود یک سوم مجموع شغل ها در آینده در زمینه فناوری های جدید قرار می گیرند که امروز در مراحل اولیه خود هستند.طبق گزارش انجمن جهانی اقتصاد، در طول سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ بیش از ۵ میلیون شغل در سراسر جهان توسط تکنولوژی های نو و ربات هایی با قابلیت هوش مصنوعی انجام خواهد […]

۲۴ مهر ۱۳۹۷
بیشتر
هزینه های شروع کسب و کار

یک تجارت موفق از سرمایه کافی نشأت می گیرید.درهر کسب و کاری چالشهای زیادی وجود دارد،اما با منابع کافی می توان این چالشه را با موفقیت پشت سر گذاشت. هر کسب و کاری بسته به نوع فعالیت دارای نقدینگی خاص خود است که در مراحل مختلف توسعه مورد نیاز می شود،بنابراین هیچ روش کلی برای […]

۷ مهر ۱۳۹۷
بیشتر
چرا کسب وکار به لوگو نیاز دارد

در مقاله داستان های بسیار جذاب درباره لوگو برندهای جهانی با تعریف لوگو و شماری از معروف ترین و مشهورترین آن ها در دنیا آشنا شدید. حال می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که: چرا ما به یک لوگو قوی نیاز داریم؟ برخی از لوگو ها دارای نمادی قدرتمند هستند که به راحتی در […]

۲۸ مهر ۱۳۹۷
بیشتر
برندینگ چیست

در دنیای امروز با افزایش تعداد کسب و کارها در حوزه های مختلف و تولید زیاد محصولات مشابه، برای توان رقابت در یک محصول خاص لازم است سازوکاری درست اتخاذ شود.شاید بارها کلمات برند،برندسازی (برندینگ) و… به گوشتان رسیده باشد.این که برند های بزرگ جهان چگونه شکل گرفته اند؟ تاثیر این برند ها در بازارهای […]

۱۱ مهر ۱۳۹۷
بیشتر
1 2
علاقه مندی ها 0